Computerhulp op afstand nodig? Reflow Computer Services helpt je verder! met een 9,3 beoordeeld door onze klanten!

Garantie en defecten

Bij Reflow Computer Services geniet je altijd van de beste service. Wij adviseren en informeren je dan ook zo goed mogelijk bij je aankoop en ook daarna. Is er iets niet goed? Of heb je vragen? Is je product defect? Wij lossen het altijd voor je op.

Wettelijke garantie

Je hebt altijd recht op wettelijke garantie bij aanschaf van een product. Een door Reflow Computer Services geleverd product is deugdelijk en Reflow Computer Services is aansprakelijk als het product defect is gegaan. Hierbij geldt wel dat je netjes met je aankoop omgaat. In de volgende gevallen vervalt de wettelijke garantie:

  • Beschadigd of defect door opzet
  • Ondeskundig gebruik
  • Reparatie door derden
  • Normale slijtage
  • Val- stoot, en/of waterschade
  • Kabelbreuken
Fabrieksgarantie

Fabrikanten geven vaak 1 of 2 jaar garantie na aankoop. Wanneer een reparatie onder de voorwaarden van de fabrieksgarantie valt of is het defect te wijten aan het product zelf dan worden geen kosten in rekening gebracht voor reparatie of vervanging.

Reflow Computer Services geeft minimaal 2 jaar fabrieksgarantie

Wij geven je minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op de door ons geleverde hardware.
Uitgezonderd adapters & accessoires waarvan de fabrieksgarantie beperkt is tot 6 maanden.

Verlies van data

Reflow Computer Services is niet aansprakelijk voor het verlies van data of de gevolgschade daarvan, op welke wijze dan ook. Je bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor een deugdelijke back-up van data. Hieronder vallen o.a. defect geraakte opslagmedia en uitvoering van reparaties aan hard en/of software.

Garantie claimen

Je kunt ons een e-mail sturen naar support@reflow-computerservices.nl of je kunt de garantie aanmelden via onderstaande knop.

Garantie claimen

Computerhulp nodig op afstand?

Wij helpen je graag verder!

Naar boven