Computerhulp op afstand nodig? Reflow Computer Services helpt je verder! met een 9.7 beoordeeld door onze klanten!

Software-reparatieservice op afstand & per post


Dit is een nieuwe dienst die we sinds maart 2025 aanbieden, voor klanten die liever geen gebruik maken van support op afstand of wanneer dit niet mogelijk is.

Bij Reflow Computer Services begrijpen we hoe essentieel een goed functionerende laptop is voor zowel werk als privé. Daarom introduceren we met enthousiasme onze software-reparatieservice op afstand & per post. Deze service is speciaal ontworpen voor klanten die geen gebruik willen maken van hulp op afstand of voor wie dit niet mogelijk is maar toch willen profiteren van onze hoogwaardige reparatiediensten. Met deze nieuwe mogelijkheid kun je je laptop eenvoudig en veilig naar ons opsturen voor softwarematige reparaties. Zo lossen we het probleem snel op en kun jij zonder zorgen weer aan de slag.

Software-reparatieservice op afstand & per post
Nadat je je reparatie hebt aangemeld via onze aanmeldpagina, kun je kiezen of je de laptop zelf opstuurt, een PostNL-verzendlabel van ons ontvangt, of je laptop op afspraak bij ons aflevert en ophaalt. Als je kiest voor verzending, kun je het verzendlabel gebruiken om de laptop eenvoudig naar een PostNL-inleverpunt te brengen. Zorg ervoor dat je laptop goed verpakt is in een stevige doos, zodat deze veilig en zonder schade bij ons aankomt.

Zodra we je laptop ontvangen, gaan onze deskundige technici meteen aan de slag. We streven ernaar om je laptop binnen twee werkdagen te repareren en weer veilig naar je terug te sturen. Voor de retourzending rekenen we een vast tarief van €9,95 inclusief verzekering, zodat je zeker weet dat je laptop goed beschermd is tijdens het transport.

Met deze service willen we je meer gemak bieden en ervoor zorgen dat je snel weer kunt werken met een laptop die in topvorm verkeert. Bij Reflow Computer Services doen we er alles aan om jouw laptop snel en efficiënt operationeel te krijgen, zodat je geen tijd verliest.


Wij bieden twee diensten aan

Computerhulp op afstand: via een internetverbinding, aanmelden kan je doen via deze link.
Computerhulp via post: Stuur je laptop eenvoudig naar ons voor reparatie, aanmelden kan je doen via deze link.



Hoe werkt het via post?



  • Meld je reparatie aan: Klik op de onderstaande knop om je reparatie aan te melden. Na aanmelding ontvang je direct een reparatie formulier met RMA nummer.
  • Verpak je laptop zorgvuldig: Plaats je laptop in een stevige doos en zorg ervoor dat deze goed is opgevuld, zodat het apparaat tijdens het transport goed beschermd is tegen mogelijke schade. Vergeet je je adapter mee te sturen.
  • Stuur je laptop op of breng hem langs: Gebruik het ontvangen reparatieformulier met RMA-nummer en stuur je pakket op naar:

    Reflow Computer Services
    Wikkestraat 19
    2403 EP Alphen aan den Rijn

    (langsbrengen alleen op afspraak)
  • Wij gaan aan de slag: Na ontvangst van je laptop streven we ernaar om, indien mogelijk, dezelfde dag de reparatie uit te voeren.
  • Betaling en retour: Na de werkzaamheden ontvang je van ons een digitale factuur per e-mail. Je kunt de betaling eenvoudig overmaken via de bijgevoegde betaalmethoden, bijvoorbeeld via mobiele bankieren op je telefoon. Zodra de betaling is voldaan, sturen wij je laptop direct naar je terug.

RMA verzendservice aanvragen

Computerhulp nodig op afstand?

Wij helpen je graag verder!