Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de veelgestelde vragen.
Zit jouw antwoord hier niet bij, neem dan contact met ons op via ons contact formulier.
Dat is heel eenvoudig. Maak een afspraak met onderstaande knop en vul je gegevens in en de diensten die je wilt laten uitvoeren. Je zult dan eerst een prijsopgave van ons ontvangen zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Na akkoord maken we een afspraak om de werkzaamheden uit te voeren.
Maak een afspraakJa, dat is geen enkel probleem
Je hoeft zelfs geen account aan te maken om klant te worden van Reflow Computer Services.
Het is dus niet noodzakelijk om een account aan te maken, maar het heeft wel veel voordelen en het aanmaken is binnen een minuut gedaan.
De voordelen van een account- je kan zelf je gegevens aanpassen
- je kan je lopende- en afgeronde reparaties bekijken
- je kan je openstaande betalingen in één oogopslag zien betalen
- je kan al je facturen bekijken
- je kan je lidmaatschap bekijken wanneer je deze hebt en zien wanneer deze afloopt
- je kan je resterende werkzaamheden bekijken van het lidmaatschap
- je kan eenvoudig een computer probleem of storing melden en een afspraak maken
Nee, het is niet noodzakelijk maar wel handiger
Het is dus niet noodzakelijk om een account aan te maken, maar het heeft wel veel voordelen en het aanmaken is binnen een minuut gedaan.
De voordelen van een account- je kan zelf je gegevens aanpassen
- je kan je lopende- en afgeronde reparaties bekijken
- je kan je openstaande betalingen in één oogopslag zien betalen
- je kan al je facturen bekijken
- je kan je lidmaatschap bekijken wanneer je deze hebt en zien wanneer deze afloopt
- je kan je resterende werkzaamheden bekijken van het lidmaatschap
- je kan eenvoudig een computer probleem of storing melden en een afspraak maken
Jazeker
Wij kunnen 7 dagen per week werkzaamheden voor je uitvoeren, zonder bijkomende kosten voor de avonduren of in het weekend.
Ja, dat kan natuurlijk
Je kunt de afspraak tot één uur van te voren annuleren. Mocht je niet tijdig geannuleerd hebben of je bent niet aanwezig op het afgesproken tijdstip belasten wij € 7.99 door.
Met een lidmaatschap krijg je onbeperkt kosteloze hulp via e-mail en/of WhatsApp en veel korting!
Lidmaatschap Basis- Lidmaatschap van 1 jaar
- 12 keer gebruik maken van onze hulp op afstand voor 1 jaar
- één gratis onderhoudsbeurt t.w.v. € 59.99
- vast contactpersoon voor alle werkzaamheden
- gratis hulp via e-mail en WhatsApp
- je betaalt eenmalig een vast bedrag van € 99.99
- ontvang 10% korting op onze Microsoft Office pakketten
Lidmaatschap Plus
- Lidmaatschap van 2 jaar
- 26 keer gebruik maken van onze hulp op afstand voor 2 jaar
- één gratis onderhoudsbeurt t.w.v. € 59.99
- vast contactpersoon voor alle werkzaamheden
- gratis hulp via e-mail en WhatsApp
- je betaalt eenmalig een vast bedrag van € 159.98
- ontvang 10% korting op onze Microsoft Office pakketten
Ja, deze dienst dient vooruit betaald te worden
Wil je computerproblemen preventief voor zijn? Of heb je regelmatig vragen of problemen met je computer? Dan is het lidmaatschap van Reflow Computer Services de oplossing voor jou! Naast onze hulp bij je problemen krijg je ook computerondersteuning, een gratis onderhoudsbeurt en korting op onze Microsoft Office pakketten. Het lidmaatschap sluit je af voor een periode van 1 of 2 jaar en wordt niet automatisch verlengd.
Een lidmaatschap betaal je vooraf en gaat in op de datum van aanschaf. Het is noodzakelijk dat je een account aanmaakt als je gebruik wilt maken van ons lidmaatschap. Het aanmaken van een account is binnen een minuut gedaan.
Nee, je lidmaatschap wordt niet automatisch verlengd
We zullen het lidmaatschap niet automatisch verlengen, hierdoor kom je niet voor verrassingen te staan.
Je bepaalt zelf of je een nieuw lidmaatschap wilt afsluiten. Je krijgt vanzelf bericht van ons zodra je lidmaatschap afloopt.
Het lidmaatschap kan je niet zelf eerder opzeggen.
Je ontvangt een betaallink van ons
Bij ons betaal je altijd nadat de werkzaamheden uitgevoerd zijn, tenzij anders aangegeven is. Zodra je de factuur ontvangen hebt dien je deze binnen 8 dagen te voldoen. Je ontvangt van ons een e-mail met de betaallink.
Wij ondersteunen de volgende betaalmethodes- iDEAL
- Creditcard
- PayPal
- Apple Pay
Nee, dan hoef je niet te betalen
Je betaalt alleen als het probleem echt is opgelost. Kunnen we het niet oplossen hoef je niet te betalen. Wij hanteren namelijk een No Cure No Pay policy. Je betaalt alleen voor de werkzaamheden die wel uitgevoerd kunnen worden.
Je kan al onze tarieven bekijken op onze tarieven pagina.
Bekijk onze tarievenJa, bij ons ontvang je altijd een factuur
Je ontvangt altijd een factuur van de geleverde diensten, hardware en/of software licenties. De factuur wordt via e-mail verstuurd en als je een account hebt, kan je deze ook inzien via onze beveiligde website.
Alle genoemde prijzen op onze website zijn vrijgesteld van btw o.g.v. artikel 25 Wet OB.
Dat is heel eenvoudig. Maak een afspraak met onderstaande knop en vul je gegevens in en de diensten die je wilt laten uitvoeren. Vervolgens download je onze gratis software waarmee je ons tijdelijk toegang geeft tot je computer. Wij gebruiken hiervoor de software van Teamviewer Remote Support waarmee we een tijdelijke en beveiligde verbinding maken met je computer.
Nadat wij de sessie hebben gesloten, kunnen wij geen toegang meer krijgen tot je computer.
Door computerhulp op afstand te bieden kunnen wij klanten door heel Nederland helpen.